2012. február 24., péntek

Végre

Ma, harmadik próbálkozásra sikerült a tartózkodási engedélyem meghosszabbítása. :) Thana és én ma délelőtt elindultunk elintézni. Nagyon izgultam, mivel már nekem ez a harmadik nekifutás... Szóval még sokan voltak előttünk, de azért a tegnapinál kevesebben. Elmentünk addig enni. Egy jól kinéző kajáldában ettünk egy bibimpap-szerűséget, ami rizsből állt, amibe retekcsíra és ikra volt keverve. Nem volt nagy adag, de legalább főtt kaja, és egészséges is. Visszatértünk, még mindig várni kellett. De aztán megindult a sor. Egy sráchoz kerültem, akivel tegnap is találkoztam. Megnézte a papírjaimat, most látszott, rendben van minden. Kiderült, egy suliba járunk, ő angol irodalmat tanul. Csak kért tőlem egy bankszámla-kivonatot, egy nagyobb összegről... Elmagyaráztam az igazat: Diák vagyok, most fizettem be a koleszt. Meg ezt a bankszámla-kivonatot egy osztálytársamtól sem kérték. Ezt végre elfogata. Adott egy számot, hogy várjak, és elvette az Alien Card-omat. Thanának bezzeg nem kérték ezen hülyeségeket :S. A fiúk miért mindig szerencsésebbek? auz élet igazságtalan!!!!! Viszont alig 10 perc múlva visszakaptam a kártyát, jövő év márcus végéig meghosszabbítva a tartózkodási engedélyem:). Végre sikerült elintézni-állapítottuk meg örömmel. Csak azt nem értettem, miért kell a tartózkodási engedély meghosszabbításához az a nagy pénzösszeg? Nekem még akkor sem kérték, mikor a vízumot és az Alien Card-ot csináltattam.
Amikor visszatértünk, bekapcsolódtunk az előre hozott labor-rendbetételbe. Bár a srácok sokat dolgoztak, tennivaló akadt bőven. Egy közös vacsi a kínaiban is belefért. Szép tiszta most a munkahely :). Jó látni :).
Elgé fárasztó hetem volt, de sajnos kísérlettel sem haladtam úgy, mint kéne. Mindenesetre két szép gélt csináltam. Pénteken kezdődik a suli, és hamarosan a koli is benépesül. Már nagyon kíváncsi vagyok, kit kapunk, mint harmadik szobatársat.
Szerdán találkoztam egy kedves ismerősömmel- Ginával (ősszel több kiránduláson találkoztunk, megkedveltem) -aki angoltanár. Hamarosan elutazik Koreából (Vissza Amerikába), hogy ideiglenesen, vagy végleg, még nem tudja. Mostanában azt csinálom, ha valami kedves ismerős távozik, egy kagylóhéjra írok neki szerencsekívánó üzenetet: szerintem így egyedi. :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése