2012. február 3., péntek

Háát...

Holnap megyek Warrenékkel a Sanjeong -tóhoz túrázni! :). Remélem, nem fagyok kockára, de erre nincs esély, ha folyamatosan mozgásban vagyunk. Remélem, jó lesz. Jövő héten vízumügyintézés, már beszereztem a papírokat hozzá. A srácok rendesek voltak, segítettek, köszi!! :). A héten kétszer is elestem... Tudom, ügyetlen vagyok, de megtörtént... Egyik alkalommal ki akartam kerülni egyik profot, megcsúsztam, és hasra estem. A prof felsegített. Asszem, megmaradok. A másik esésem ma volt, megcsúsztasztam a lépcsőn, ráadásul a szabadban. Nagyon fájt a sípcsontom, hidegben nagyon szokott fájni, ha megütöm magam.
Ma reggel nem volt erőm futni, de lassan megyek haza, este bepótolom. Néha elkap a "lustaság", és nincs erőm a napi kétszeri futáshoz. Megesik. Főleg ebben a farkasordító hidegben. Ebédre amúgy is kimcsicsige volt (dzsamcsi-kimcsi-csige, azaz tonhalas, kimcsis leves), egész jól megcsinálták, és tonhalat tettek bele, nem SPAM-et. :) Kérdeztem a fiúktól: "Kimcsi-dzsamcsi-csige?". A srácok röhögtek, és kijavítottak XD.
A srácok nagy mániája most ez a "I am sexy and I know it" című "remekmű". Nem olyan horror, Rágógumit nem überelni XD. De a kilppje gáz. Az énekes pasikat láttam már a Demotiválóban, mint elrettentő példát XD. Eddig nem ismertem ezt a dalt. Mentségemre legyen mondva, volt, akinek most esett le, hogy Amy Winehouse meghalt... (RIP, bár a drogok sok énekest tettek tönkre, pont tegnap beszéltük Minoval)
Egyelőre örülök a hónak, de titkon már várom a tavaszi virágokat. De még nem nagyon. Talán a megkésett téli időjárás az oka. Sok a meló, de tudok haladni a kívánt tempóban. Szóval most ha nem is minden király, de azért jól vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése