2012. február 14., kedd

Antik tízes

Koliba jelentkeztem, jövő héten befizetem a következő hathavit. Van előnye a külföldi létnek, pl. nekem automatikusan történik szinte a kolesz-felvétel, csak fizetnem kell. Nem kell izgulnom, hogy fölveszenk-e vagy sem, mint valaha az ELTE-n (emlékszem, mindig izgultam, amikor kolesz-felvételi volt). Szép, napos idő van. Kicsit várom a tavaszt már -de ha hó fog esni, nem tiltakozom ellene. Honvágyam van most, de nem erős.
Vicces jelenet: Mivel Minotól örököltem a mobilomat (neki új lett, a régit meg odaadta nekem, míg itt vagyok), ő intézi a mobilszámlát is, nekem neki kell odaadnom a pénzt. Tudni kell rólam, gyűjtöm a tíz KRW-s aprókat, és mivel az is szerepelt az összegben, a "gyűjteményemből" adtam az aprót. Pár perc múlva vigyorogva mutatta nekem az egyik tízest, hogy ez 1971-ben gyártották. Hogy ő ilyent nem látott, antik darab, ezt ne adjam neki. Kicseréltem az aprót, az "antik tízes" meg jó lesz nekem szerencsepénznek :)
A tíz KRW-s aprókat már régóta gyűjtöm, a srácok meg is mosolyogtak érte. Nem tudok erre magyarázatot adni. Általánosban volt, aki a két forintosokat gyűjtötte, "mert olyan jó"-indokkal XD. ("Gyűjtöm a ketteseket" Mire én: "de nem az ellenőrzőbe")

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése