2016. augusztus 3., szerda

Kingston és az Ontario-tó

Torontoba visszatérve buszra ültünk, és mentünk Kingstonba. Kollégám nem tudott arra a buszra foglalni, amire már volt nekem jegyem, így egy korábbi busszal utazott. Én egy kicsit vártam, de nekem is jött a buszom. Sajnos elég ocsmány dugók voltak az utakon. Utálom a dugókat, nem kicsit, nagyon, Torontoból kiérvén sokáig araszoltunk. Nem irigyeltem azokat, akik Montrealig mentek... Szerencsére később feloszlott a dugó, de késve értünk Kingstonba, és egyből irány a szállás.

Kingston egy kisváros az Ontario-tó keleti felén. Itt található Kanada legrégebbi egyeteme, a Queens University, aminek nagyon szép, patinás iskola. Az Ontario tó is nagyon tetszett, rengetegen vitorláznak rajta, teljesen balatoni hangulat :)
Queens University


 Ez nem tudom, mi lehet :) :)
 :)
 Vadludak a városban
 Ontario-tó :)
 Kacsák
 Ez a kutyus olyan aranyos volt :) Állítólag mindenkit szeret :)

 A kutyus is vízre száll a gazdival :).
 A belváros :)
 Régen itt vasútállomás lehetett. Most már messze van a várostól.
 Régi gőzmozdony  :).
 Ez az épület Kingston jelképe :)
 Medve :) :)
 A sétálóutcában valami esemény volt, utcai zenészekkel, illetve minden boltnak voltak akciói, játékokkal, jó hangulattal :)
Barátságos házi malac :) George Clooney-nek is volt ilyenje :)
 Pókember :) :)
 Illetve hercegnők :)

 Harley Davidson :)
 Városnéző "troli" :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése