2016. augusztus 15., hétfő

Hazaértem

Amiért bírom Korean Air-t:
-közvetlen gép Szöulból  Bécsbe, ami kellően megkönnyíti a hazautat. Bár idén szívesen foglaltam volna Isztambuli átszállással (baráti áraik voltak), long layover-rel, kis rapid városnézéssel egybekötve, de a júliusi török események után örülök, hogy nem tettem (azonnal foglaltam volna át a jegyem) :) :)
-Kaja egész jó. A tengeri herkentyűs bibimpap nem néz ki túl jól, de egész finom volt. Aztán rendszeresen osztottak vizet, innivalót az út folyamán.
-Rájöttem, szeretem a komolyzenét is. A repülőn rockzenét nem tudok hallgatni, a zaj miatt.
-A fülhallgatókon keresztül egész jól értettem a filmet. A Bazi nagy görög lagzi 2. egész jó film :) :), sokat nevettem rajta.
-Segítőkész személyzet: Dunsztom sincs hogyan, de a mobilomat mintha a föl nyelte volna el az út során. Eredetileg beraktam előttem lévő zsebbe, ahol az újságok vannak. Érkezés után segítettek megkeresni. Magam sem tudom, hogy kerülhetett az ülésem alá, de örülök, hogy meglett :) :)

Szóval itthon vagyok kicsit. Remélem, sikerül pihenni :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése