2016. április 10., vasárnap

Kutyashow Jindo-n

A Jindo kutyusokról már meséltem párszor. Nagyon kedves aranyos kutyák, először akitának hittem, és boldogan küldtem az akita-rajongó haveromnak :). Ő tudta, nem akitákról van szó, és később én is megismertem a jindo kutyákat. Két színváltozatuk van, a barnás-vöröses, illetve a fehér. Elég mosolygós a pofijuk, nagyon bírom őket. Legtöbb esetben barátságosak is.
A fesztivál része volt a kutyashow. Láttam, és szívesen megnéztem még egyszer.
A kölyköket meg lehetett abajgatni. Imádni való kiskutyák :)
 Gyönyörű idő volt, szinte nyár, csak kicsit a szél fújt.




 A kutyashow most is jó volt, ügyesek voltak az ebek :)


 Kutya-művészek :) Egyesek egész jól festettek, némelyik modern festőt (akik gyerekrajz-szintű képeket akarnak eladni művészi alkotás gyanánt) is megszégyenítették volna  (höhöhö)

 Sikerrel lefotóztam pár "repülő kutyát"


 Végül táncoltak a kutyusok. Tudom, otthon kiakadnának "miért kell köntös a kutyákra??".


 Megint a jindo-kölykök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése