2016. április 10., vasárnap

Első idei kempingezés

Idén először kempingeztem. Túravezetőnk felajánlotta nekünk, hogy visz extra sátrakat-hálózsákokat, ha van kedvünk, kempingezzünk :). Mi igent mondtunk, és nem bántuk, mivel klassz idő volt :). Éjjel nem buliztunk, inkább pihenni terveztünk. Felállítottuk vacsi után a dombon a sátrakat, pukkantottunk pár római gyertyát, és már aludtunk is. Én gyorsan elaludtam, nem is fáztam :).

 Az esti buli állítólag jó volt. Viszont haverom szerint történt pár incidens, állítólag pár részeg szexuálisan zaklatott egy csajt, és okoztak még galibákat, tehát a szervezők idő előtt leállították a zenét és a bulit. Nem értem, mi a túróért kell annyit vedelni, amitől az ember elveszti a kontrollt. Lehet, őskövület vagyok, de azt mondom, szerintem nem kell az embernek csontrészegre inni magát, ha jót akar bulizni. Ha pia kell ahhoz, hogy jól érezze magát, akkor az a buli úgy s**r, ahogy van. Két éve mi sem voltunk "mintabulizók", mivel felmentünk a k-pop táncosokhoz a színpadra, de nem randalíroztunk,  a többiről nem beszélve :) :). Csak táncoltunk :). 

Reggel volt egy kis túra, de délben elindultunk, mivel hosszú volt az út haza, még dugó nélkül is.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése