2016. április 13., szerda

Cheontaesan esős túra

Szerda szünnap volt, a választások miatt. Én ugyan nem szavazhatok, mivel nem vagyok koreai állampolgár, tehát a túrázásra szavaztam :). Előző napon ugyanis volt egy olyan munkám, ami megerőltette a szememet, és úgy döntöttem, ma nem érdekel, hogy esik, ki akarok mozdulni :). Annyi előnyünk volt, hogy az utak nem voltak túlterhelve, és a túraterepen sem kellett tülekedni.


Ez a vízesés nagyon tetszett :) :).

A Buddha templom mellett volt egy 100éves gingkofa, már rügyezett :)
Virágoznak az azáleák :)

Volt pár mászós szakasz, amit száraz-napos időben simán megcsináltam volna, de így inkább a kerülőutakon mentem, ezzel nem voltam egyedül :). Szerencsére rendelkezésünkre állt kötél a húzósabb részeken, így könnyen lehetett menni :) :):

Rament ettünk: Egyedi megoldás, ha nincs elég pálcika: gallyakat is lehet használni :).



Yeonguksa kb. annyit tesz koreaiul, szó szerinti fordításba, hogy "brit budhista templom" (höhöhö)
Sajnos kilátás nagyon kevés volt.



Virágoznak :)


A szentélynél kirakták a színes lámpásokat :).



Ennek a sziklának bálna-szikla a neve. Szerintem inkább Cápa-szikla :).


Vacsira ezt az isteni halat ettük. Tényleg nagyon finom volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése