2016. április 3., vasárnap

A verseny

Most is nagyon éveztem magát a versenyt, még ha el is feledkeztem róla, milyen dimbes-dombos terep. Nem volt még annyi virág, mint tavaly, de azért nem panaszkodhattunk :) :).
Verseny előtt :)


 Nem futottam olyan jó időt, mint reméltem, de nem is volt annyira gáz :).
Verseny után egész jó kaját kaptunk, de egy tojást félrenyeltem, elég sokat köhögtem. Ehettünk ginszenges csirkelevest, palacsinta tésztába sütött káposztát, alma és édesburgonyás süti is a kínálat részét képezte, sőt, makgoli is járt a kajához. Hazaút viszonylag simán ment, volt kisebb elakadásunk, egy baleset miatt, de épségben megérkeztünk. A szervezők voltak olyan jó fejek, hogy kiraktak minket Jukjeon-nál, amivel majdnem két órát megspóroltak a Bundagban vagy Suwon-ban élő embereknek (még fél óra Ichon-ig, ha nincs dugó, és kb- egy óra haza). Klassz hétvége volt, jól éreztem magam nagyon :) :). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése