2016. január 17., vasárnap

Yongpyeong, téli fesztivál futóvereseny

Reggel taxit akartunk hívni, hogy kiérjek időben a verseny színhelyére, de sajnos nem jött, tehát úgy döntöttünk, kisétálunk (40 perces séta, 4 km?). Melegünk lett teljes felszereléssel gyalogolva, de bemelegítésnek jó volt :). Láttam a futóklub buszát, mondtam a is ("Dehát annyi hasonló busz van"-volt az ellenérv :) ), hogy, valószínűleg azzal a busszal mennek a többiek, és később kiderült, eltaláltam :) :) (úgy emlékszem, azzal a busszal már utaztunk a futóklubbal). Kis tekergés után meglett a verseny színhelye, és a rajtszámomat is megkaptam némi "tévedések vígjátéka" után (azt hitték, odaadták másnak, és egy srác rajtszámát akarták odaadni, aki nem jött).
Már versenyre várva :)

Nem őrültünk meg, ez volt a dresszkód :).
Volt pár vicces jelmez :) :) (futás közben egy Darth Vader-t is láttam :) )
Elég jó tempóban futottam, most sikerült egész jól formába hoznom magamat december óta (tudom, öndicséret büdös :P ). Szerencsére nem volt hideg, szél sem fújt. Az Anyatermészet kicsit alábbhagyott a hideggel, gondolom, tudott erről a dilis versenyről, és nem akarta, hogy tüdőgyulladást kapjunk. Nem fáztam szerencsére, és jó tempóban haladtam, emelkedőket is jól bírtam. Élveztem a futást, bár az első 10-ről épphogy lemaradtam, személyi rekordot futottam. 47 perc 17 másodperc, több, mint 1 perccel jobb, mint a tavalyi időm :).  Viszont a honlapon 10.-nek hoztak ki... No comment, de mindegy :). A 45 perc a cél 10km esetén, de nem görcsölök rá :).
Köszönet a futóklubnak a segítségért, annak ellenére, hogy nem tudtam velük utazni :).
Verseny után beültünk meginni egy zöldteás latte-t, és kiderült, a fesztiválra kőkeményen 3an mentünk. A többiek mind pihentek. A hazaút elég hosszúra nyúlt. A futóklub buszát is megláttam a tömegben, micsoda egybeesés. Hamarosan alszom egyet, mivel a héten elég s**rul pihentem... :(.  Februártól már el fogok kezdeni komolyabban futni, mivel márciusban maraton :). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése