2016. január 28., csütörtök

Fáradt

Hát, most fáradt vagyok, nem kicsit, nagyon. Karácsony óta rohammeló, és remélem, már a vége felé járunk ennek. Most lerendeződött úgy néz ki, 1-2 stresszes dolog, ami miatt most határozottan megkönnyebbültem. Úgy érzem, ezer felé szakadok néha, és nem tudom, mihez fogjak hozzá először. Szeretem a munkámat, és szeretném jól csinálni a dolgaimat, de próbálok lenyugodni, lehiggadni. Márciustól alakul, mit fogok tanítani. Olyan tárgyat szerettem volna, amit már oktattam, de sajnos nem ajánlották a diákok miatt. Viszont úgy néz ki, egy viszonylag "testhez álló"- kurzust fogok kapni. Egyelőre úgy néz ki, semmi akadálya. Szerintem fejlődtem a kezdetek óta, és még fogok is.

 Azért próbálom jól érezni magam :). Vasárnap a Trick Eye Museum nagyon jó volt, emellett láttuk múlt héten A Visszatérőt, Leonardo DiCaprio új filmjét. Érdekes film volt, jól megcsinálták, bár a hangminőség hagyott maga után kívánni valót. Büszkén kijelenthetem (és még szerény is vagyok :) ), hogy egész jó, gyakran teljesen megértem angolul a filmeket. Viszont most olyan s**r volt a hangosítás, hogy még szerintem egy anyanyelvű angol is megkínlódott volna vele.... Tegnap elvoltunk egy indiai kajáldába. egész jó dolgokat ettünk.
Nem örökítettem meg.


És az elmúlt 2 napban végre sikerült korán kelnem, hogy fussak. Posztoltam a fb-n, ugyanis tudom, hogy nem érvényes, ha az ember nem tesz úgy (höhöhöhö).
Na, még egy :)
Vissza a régi énemhez, vagy van valaki, akivel kölcsönösen rugdossuk egymás hátsó felét, hogy igen is a sport fontos? Vagy mindkettő? Ki tudja, de februárban már félmaratonom lesz, és márciusban meg maraton. Április végén meg beneveztünk egy terepfutó versenyre is, arra is edzeni kell. Ilyent még nem próbáltam, dehát mindent el kell kezdeni :). Múlt héten hideg volt, most átmeneti enyhülés.
És lopjuk a poénokat Tibi Atyától is. Folyamatosan :) :)


Holdújévre is van terv: Végre eljuthatok Fülöp-szigetekre. 5-10ig megyünk, Cebu, Bohol, Manila. Remélem, jó lesz, épségben megússzuk. Viccet félretéve, sokan mentek már oda, és remélem, olyan szép lesz, mint a képeken :). Nagyon várom már azt az 5 (ok, 6, mivel az ünnepek előtti pénteket is "ellógom").

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése