2016. január 31., vasárnap

Csak úgy

Hát, most sem k-popt rakok be, tudom, sokan utálnak ezért :). Sosem sikerült ezt a zenei ágazatot megszeretnem igazán, pedig régóta élek kinn, és még 1-2 évig szeretnék is maradni. Ezt a dalt régóta szeretem. Kicsit életszerű, bár a jó dolgok, szép élmények bár nem megismételhetőek, de nem is baj. Voltak is, meg lesznek is. Én is rájöttem, vannak jobb napok, de rosszabbak is adódnak. A rossz elmúlik, annyi biztos, a többi meg nem érdekel :). Sok meló volt mostanában és rengeteg stressz, aludni nem aludtam rendesen gyakran. De jól vagyok jelenleg, ennek ellenére is. Próbálok pozitív maradni, most megint lesz lehetőségem kicsit utazni, most is, meg később is valószínűleg :). Gyerekkorom óta nagyon vágyódtam világot látni, Tudom, nehéz megállapítani "kire ütöttem", ahogy otthon mondani szokás :).
Hát, ezen kifeküdtem most :)
Vagy ezen :) :).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése