2016. január 9., szombat

Agymenés, ami már régen volt

A téliesebb idő is beköszöntött az új évvel: száraz-hideg idő van most, ami Koreában gyakori. Remélem, hamarosan jön némi hó is. Azt hallottam, Yongpyeong-on megnyitották a hosszú pályát, jövő hétvégén leteszteljük majd :). Meg gyrost is eszünk megint, emiatt is szeretjük Yongpyeong-ot :) :) :) :). Amúgy vasárnap mindenképp ott kellene lennem, mivel lesz az a bizonyos lökött futás (lányoknak rövid ujjú póló a dresszkód), amin tavaly is ott voltam, és megint megyek. Remélem, benn leszek az első 20ban :) :). Bár nem érzem, hogy csúcsformában lennék, mivel nem tudtam annyit edzeni, mint szerettem volna (meló, kialvatlanság). Viszont végleges állapotromlás nem következett be nálam, mivel jól bírom a futást. Sőt, fizikailag sokkal jobban érzem magam, mióta lecsökkentettem a cukrot az étrendemben (bár most találtam egy nagyon finom csokit, amiben állítólag kevés a cukor, néha veszek ilyent) :) :). Szóval futócuccot is viszek majd hétvégére :).

Bocsánat, hogy mostanában nem írok olyan sokat. Sok dolgom van manapság. De jól vagyok. Vannak rosszabb napok, amikor legszívesebben csak aludnék, de amúgy minden rendben. Ma kaptunk egy levelet, hogy hivatalosan elfogadtak több írásunkat egyik folyóiratba, aminek örülök nagyon. Ma leszaladtam 14-15 km-t este, úgy, hogy reggel már kocogtam kb. 8km-t. Tudom, javíthatatlan vagyok... Ma mondták nekem, alapítanom kéne a suliban egy sportegyesületet... Hát, erre nem hiszem, hogy sor kerül. Én is csak hobbi szinten csinálom a futást, saját örömömre, és nyelvtudás hiányában nem hiszem, hogy ez nagy siker lenne. Viszont sokat jelent nekem, ha ismerőseim írják nekem, motiválom őket arra, hogy sportoljanak :) :).  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése