2015. január 6., kedd

Phoenix park

Nem tudom, de a szombati síelés kicsit csalódás volt. Lehet, a körülmények nem voltak megfelelőek, de nem éreztem olyan jól magam, mint szerettem volna. Először is én is buta voltam, hogy befizettem délelőtti síelésre, úgy elkértek tőlünk 20 dollárt, hogy alig egy órával csúszhattunk többet, mint a délutáni bérletesek, mivel a kölcsönzőben elég sokat szerencsétlenkedtek. Egy órát tököltönk ott, időveszteség volt az egész... Ráadásul olyan hülye zene is ment, tök hangosan, idegesítő volt. Aztán a jegypénztárnál közölték, hogy fizessünk 2,5 dollár foglalót a bérletre, amit elvileg visszakaptunk volna, és mire visszaértünk, a jegypénztár zárva volt. A pénz a legkevesebb, csak kicsit bosszús lettem...

Aztán végre mehettünk, csak a pályákat szerintem itt elszámították. Lehet, hogy a "gyógyszintű" Yongpyeong-hoz szoktam, nem tudom. A "kezdő" pályák szerintem meredekek voltak kezdő pályának, amik pedig "Intermediate" -néven voltak jelölve, azok versengtek a YP-s New Red-del vagy Gold Valley-vel, amik erős "piros pályák", európai szemmel, itt egy fekete csillaggal jelölik őket... (a két fekete csillagos pályákra már YP-n sem merek rámenni). Kevés könnyű pálya volt, és azokon nagy tömeg. Én most nem éreztem magamat olyan biztosnak, hogy lemenjek a közel fekete pályákon... Na mindegy, azért nem vagyok szomorú, mivel még két hét múlva megyek megint síelni. A tömeg pedig a hosszú hétvége miatt lehetett...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése