2015. január 31., szombat

Bridget Jones nyomába, avagy a High1

Elnézést, hogy sokáig nem írtam, csak sajnos kicsit lusta vagyok írni néha... A múlt héten a teljes hetet a High1 síterepen töltöttük. Vicces volt, alig érkeztem meg Yongpyeong-ról, ahol kiélveztem a friss havat, pakoltam a High1-ra. Egy szeminárium miatt utaztunk oda a hét közben. Sok jó, érdekes előadás volt, de a többség sajnos nem a témakörömmel volt kapcsolatos (fizika, matematikai modellek).

 Mivel volt lehetőség síelésre is, befizettem, és ki is használtam rendesen. Délelőtt voltak előadások, délután csúszhattunk. Normák ide vagy oda, nagyon élveztem. A hó nagyon jó volt itt is. Egyik kutató elmondta, mikor tanult síelni, a másik kutató, aki tanította, elcsalogatta  a legmeredekebb pályára, ahol a következő 100 métert nem a lécen tette meg, hanem "leszánkózott" :). Nos, a High1-on van egy nehezebb fekete pálya-szintű lejtő  (azaz kettő, de a másik le volt zárva), ami elvileg szintem felett van. A liftből nézve nem látszott annyira meredeknek, így Vándormadár gondolta, próba-szerencse.A hó is nagyon jó volt aznap.
Nos, én sem voltam ügyesebb Bridget Jones-nál. Ha valaki emlékezne arra a bizonyos síelős jelenetre (2. film), akkor tudja, miről beszélek. Ugyanis egy óvatlan pillanatban lecsatolódott a lécem, és én is inkább a hátsó felemen tettem meg az elkövetkező meredekebb szakaszt. Tudom, én B.J.-vel ellentétben valamennyire tudom kezelni a léceket, de ilyen még a profival is előfordulhat... Mindenesetre utólag csak röhögtem az egészen, de a továbbiakban elkerültem az ominózus szakaszt.





Egyik nap havazott.Szél is fújt, amit nem élveztem, de öröm volt a friss hóban síelni.



Ez a fehér kutya Hihou, a High1 síterep jelképe. Sok helyen van "szobra", és a liftekre is ő van festve. Azt hittem róla, bárány, aztán rákerestem, állítólag afgán agár akar lenni... Legvadabb álmaimban sem hittem... Nem szeretem a cukiságokat, amik itt, Koreában vannak, de ő tényleg aranyos. A bérletken is ő volt :) :).

A búcsúbulin személyesen is "üdvözöltem" Hihou-t
 Kipróbáltam az esti síelést is. Néhány pálya nyitva volt, kivilágítva, látni lehetett azt is, ahogy a lezárt pályákon dolgoznak a ratarakok. Csak a könnyebb szakaszon csúsztam párat, de jól esett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése