2015. január 31., szombat

1:50 alatt

Na, ma először futottam félmaratont 2015-ben. Azt mondtam, örülök, ha 2 órán belül leszek, mivel 2 hónapja nem futottam hosszabb távokat. Persze, edzettem, nem lustultam el, mivel tavasszal ismét maratont futok, de link voltam, inkább síelni-túrázni mentem, mint futni (ne röhögj :) :) ). Erős mezőny volt, még csajok esetén is, és tülekedés a startnál. Szinte fellökték a futók egymást... Elég hideg nap volt ma, de futás közben nem fázott az ember. Nem bántam, hogy levettem a téli futónacim alá reggel húzott legginget, abban tényleg nem lett volna könnyű. Az 1:50-es lufit viselő ember 7km-nél lehagyott, és később megelőzte az 1:40-es. A fordulónál én hagytam le az 1:50-est, és reménykedtem a célomba, amit tavaszra tervezek sport ügyileg :). Aztán végre beértünk a stadionba, ahol a kijelző 1:47-et mutatott, amit oklevéllel is igazoltak. Jó érzés volt, hogy sikerült, és remélem, az 1:45 is meglesz hamarosan :) :). Fáradt vagyok, de örülök... Tudom, s**r helyezés, más versenyen ezzel simán az első 10be lehet kerülni, de most nem a helyezés a fontos :) :)



2 megjegyzés:

  1. De ügyes vagy, gratulálok!!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Koszi :) :) . Neked is sok sikert mind az egeszseges eletmodhoz, mind a sporthoz :) :)

    VálaszTörlés