2016. szeptember 12., hétfő

Holnap chuseok, mi meg megyünk Jeju-ra bringázni. Szerencsére nem kötelező ünnepekkor a bemenni, legtöbb hétvége is szabad. Dolgozunk eleget hétköznap úgyis. Szóval Jeju-n fogunk tekerni, két éve már voltam, és most is megyünk. Remélem, a bringázással nem fog súlyosan károsodni a hátsó felem :). Igyekszem majd jól érezni magam :) :). Még annyira meleg van idekinn... Állítólag otthon is elég meleg van, még mindig. Már sokkal jobban érzem magam, bár orrom még sokat fújom, és közérzetem sem a legjobb. Nem értem, hogy kaphattuk el a náthát 30 fokban :(.

Amúgy múlt héten volt egy szeminárium, amit a konferencia anyagával kapcsolatban rendeztek meg. Úgy döntöttünk, jobb, ha én tartom abból a bizonyos témából, mivel a legtöbb előadáson én voltam benn, talán jobban megértem a dolgokat. Itt sem sokat törődtek legtöbben az időkorláttal, ami idegesítő. Kb. mintha egy fél literes üvegbe akarná beleönteni az ember két liter vizet. Vagy tudok durvább példát is, de nem megyek bele.
Már kicsit fáradt voltam a végére.
Kaja jó volt, tengeri herkentyű, gomba, zöldség, a Seoul Station környékén. Tipikus kínai stílus: sokféle kaja volt, mindenből kaptunk kis adagot.



Sajnos másnap eléggé "lerobbantam", bedugult az orrom, fájt a fejem-torkom, de már majdnem minden rendben.
Szombaton végignéztük a Korea History Museum-ot, amit hazalátogatásom előtt "kezdtünk el", de nem volt elég időnk végig nézni. Tetszett nagyon. Van még pár múzeum, amit alkalomadtán meg fogunk nézni :) :).
Son Kee Chung, híres koreai sportoló nyerte valahol ezt a sisakot.
Vasárnap bringáztunk a környéken, este meg kipróbáltuk ezt a tengeri herkentyűs-szójababos dolgot. Nagyon finom, de eléggé csípős, Párom megkínlódott vele, jobban, mint én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése