2016. szeptember 5., hétfő

"De nehéz az iskolatáska"

Nem vesztem el, nem volt a repülővel semmi gond szerencsére. Csak tudjátok, minden kezdet nehéz, így az új félév is. Elkezdődött a szorgalmi időszak, ismét tanítani kell. Állítólag gyorsan beszélek. Kicsit fájt a torkom (sejtem, kitől kaphattam el), de nem vészes, 1-2 napon belül rendbe fogok jönni.



Szóval múlt hétfőn visszajöttem. A páraelszívó tabletták jól működtek, nem lett semmi sem büdös :). Nyugis utam volt, csak néha rázkódott kicsit a gép. Kaja ehető volt. de aludni alig tudtam, pedig indulás napján futottam, hogy kellően "fáradt legyek". Csomagom is megjött, pedig izgultam, hogy elveszik. Amúgy fizikailag kicsit megviselt, okozott egy álmatlan éjszakát nekem és a páromnak is :(. Emellett enni nem bírtam rendesen egy hétig, de most már kezd visszaállni ez is. Remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése