2015. december 27., vasárnap

Phoenix park karácsonykor

A stresszes szenteste mindenesetre megérte: Hiszen egyik legjobb karácsonyomon vagyok túl. Hiszen síeltünk, volt hó, szépen sütött a Nap, és még nem is kellett egyedül csúsznom :) :). Voltak néhol dugók, de nyugodtabbnak éreztem az utat a Phoenix Park felé. Nem nyitottak meg minden lejtőt, de viszonylag sok üzemelt, annak ellenére, hogy viszonylag kevés hó esett.


Csak a könnyű lejtőn mertünk menni, mivel láttuk, a meredekebbek elég jegesek. Mindenesetre jót csúsztunk, sőt, még tanácsokat is kaptam, amitől még magabiztosabb lettem :) :)


:)


A pár óra csúszás után még a csoki és a forralt bor  (amiben szinte nem is volt alkohol) sem maradt ki nekem :). Pedig mostanában kevesebb édességet eszem, csak hát karácsony :) :)

Mentünk a szállásra, ahol rendes vacsi, énekelgetés és gitározás vette kezdetét :) :).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése