2015. december 31., csütörtök

2016

BÚÉK mindenkinek :). Végül olyan zombi és antiszoc voltam tegnap, hogy nem mentem a rendezvényre. Viccet félretéve, eléggé kimerült voltam, és inkább aludtam. Viszont reggel futottam egy laza 10km-t, közben fényképezgettem mobilommal a környéket, 8kor meg hazatelefonáltam, Apu még fenn volt :).
Szóval kicsit felhős volt az idő, meg zúzmarás a táj, de megkezdtük 2016-ot :). Láttam a napfelkeltét is, bár fotózni sajnos nem tudtam. Elég sokan járkáltak-tornáztak-kocogtak a vízparton, sokan rám nevettek és boldog új évet kívántak :).

Nem teszek újévi fogadalmat, úgy sem tartja be azokat senki :). Azokat a bizonyos dolgokat bármikor el lehet kezdeni, aztána  legtöbb fogadalmat úgysem tartja be az ember :) :)
Szóval hamarosan megyek túrázni, fél 12-kor van a találkozó, és elég gyorsan ki tudok oda jutni. Fél óra és indulok :). Jó lesz látni az ismerős arcokat, haverokat :) BÚÉK mindenkinek megint :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése