2015. december 31., csütörtök

2016 hamarosan

Ne piáljatok sokat :) :)
Szóval ma este Szilveszter. Terveztem, hogy elmegyek a futóklub rendezvényére, de keveset aludtam ezen a héten, az otthoniak szerint már a zombira hajazok, emiatt  pihenés mellett döntöttem. Holnap úgyis túra, meg holnapután is, és sok barát ott lesz :) :).

A héten elég sok meló volt, ami hát, fárasztó kicsit, de meg kell csinálni. Viszonylag jól haladtunk vele, de még 1-2 hétig kitart. A hosszú hétvégén mondták, pihenjünk nyugodtan. Tegnap azt a két diákot, akikkel együtt dolgozunk, meghívtam indiai étterembe, egyfajta évzáró kajálás gyanánt. Jót ettünk. Szeretem az ottani kaját, és ők is örültek neki.
Tudom, túl sokat puskázok Tibi Atyáról :)


Tulajdonképpen nem tudom, mit mondhatnék 2015-ről. Sok minden történt, jó is, rossz is, és a legdurvább az volt, hogy szinte egyszerre jöttek a történések. Egyszer megállapítottam, túlságosan gyávák, mivel csoportostul jönnek. Nem írok számvetést, mivel nincs értelme. Jól vagyok, és remélem, ez meg fog maradni :). Csak rettenetesen fáradt...

BÚÉK mindenkinek, ne várjátok meg, hogy a Zacher hívjon benneteket :) :). Vagy épp őt lássátok meg először, miután felébredtetek :) :). Mert akkor baj van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése