2015. december 24., csütörtök

Csak mivel karácsony

Ezt a dalt imádom, egyik kedvenc zenekarom énekli, és nem az a tipikus nyálas, geil karácsonyi nóta. Nem szeretem még mindig az ünnepeket, főleg, hogy a szentestét végiggüriztem. Egy sürgős munka jött, és mivel nem akartam a hosszú hétvégi programot lemondani, emiatt úgy döntöttem, most dolgozom rajta. Éjfélig melóztam kb, aztán megettem karácsonyi nasi gyanánt a maradék édesburgonyát és a gránátalmát, amit reggel vettem.
Reggeli koffein... Kicsit hipster megjelenés, legalábbis egyesek szerit :).


Még egy poén :) :).
Karácsonyi képeslap a kínai diákoktól. Jól esik a szeretetük, főleg, hogy éjfél után, meló befejezése után találtam meg az asztalomon a borítékot.
...és végezetül egy kis paródia..
("Nem is olyan rossz dolog a laborban tölteni a karácsonyestét. Interneten van rádió, karácsonyi zenével, van karácsonyi ramen, illetve az intézeti ünnepről megmaradt süti. Amire szükésgem lenne, egy karácsonyi csoda"). Azért remélem, a ,jövőbeli karácsonyestéim nem lesznek ilyen stresszesek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése