2015. február 28., szombat

4. helyezés 30km-en

Szombaton egy kisebb futóversenyre mentem Yeouido-n. Mivel két hét múlva maraton, emiatt a 30km-es távra neveztem. Lehet, erős tempóval futottam, és maratonon ezt nem bírnám. Szerencsém volt, mivel a gyors futók szerintem egy másik, nagyobb futóversenyre mentek. 2:45-öt tűztem ki célul, és végül 2:36 körül sikerült, legalábbis ott volt az időjelző, amikor beértem. Az első 20km-t elég jó tempóba futottam, az utolsó 10-nél lelassultam. Mindjárt nyakamba akasztották a 4. helyezés táblát- majd gyorsan felöltöztem. Nem volt hideg, de fújt a szél. Az új térdnaciban futottam, amit a futásért kaptunk ajándékba, de hosszú ujjú felső mellett döntöttem. Ami nem volt rossz döntés, mert néhol fáztam...
 A díjkiosztás is gyorsan megvolt, ajándékcsomagokat kapott az első 5 helyezett. Tökéletesen boldog voltam a kapott csomaggal, amiben fogkrém, szappan és sampon volt.

Csakis mivel ezen a képen vékonynak látszom :) :)
 Már az öltözőben nagyjából elhittem :).
 Díjkiosztó :).
 Azt hiszem, egy hosszabb időre nem lesz gondom arra, hogy fogkrémet vegyek :) :).
A sportot nem a sikerekért csinálom, hanem mivel imádok futni, meg a legtöbb szabadtéri sportot nagyon szeretem (túrázás, bringázás, kajakozás, síelés, esetleg természetes vízben való úszás). A konditermeket, fitnesz-termeket sajnos annyira nem bírom. Egyszer valaki azt mondta, mikor ezt magyaráztam neki: "A fitnesztermek kvázi olyanok, mint a vitamintabletták". Azaz, ha épp nincs időd/nincs jó idő éppen a szabadtéri edzésre, akkor fitneszterembe kell menni.Van benne valami, az tény :) :).
 Bár sokat fejlődtem futásban, ahogy idősebb leszek, úgy futok gyorsabban :). Tény, Koreában egyes ajusshi-k, ajummák úgy mennek versenyeken, mint a rakéta :) :). Viccet félretéve, voltak kisebb sikereim, korcsoportos helyezés, augusztusban harmadik lettem egy másik kisebb futóversenyen (ott sérült meg a talpam, ami azóta szépen rendbe jött :) ), vagy éppen az első 10ben benn voltam több versenyen. Nekem nem is kell több, mivel nem vagyok profi futó.  Vicces, hogy a legtöbb maratont az afrikai sportolók nyerik :).

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a 4. helyhez, nagyon jó időt futottál!!! :)
    (és tényleg vékony vagy ;) :D )

    VálaszTörlés
  2. Koszonom :) :). Neked is sok sikert az elkövetkező futásaidhoz :). Remélem, gyorsan visszaedződsz (egyik ismerősöm úgy definiálta: "muscle memory" egy nagyobb túra közben, mikor mondtam, másodjára könnyebben megy ez a terep :) ), nagyon sok sikert az Ultrabalatonhoz, vagy Szuper Balatonhoz (nem tudom, melyik, de mindkettő jól hangzik :) ) majd tavasszal :).

    VálaszTörlés