2015. február 28., szombat

Félévkezdés

Sosem szerettem az első tanítási napot, ami holnap lesz.Sem általánosban, gimiben, sem most, egyetemen. Persze később "belejön" az ember, és akkor élvezi is. Egyetemen ráadásul kétszer volt ilyen egy évben, mivel a vizsgaidőszak révén volt egy hosszabb szünetünk. ELTE-n azt szerettem, hogy volt rendes őszi és tavaszi szünet, viszont a téli szünetet már "vizsgaidőszak" néven ismertük. Régi szép idők, de már nem mennék vissza :) :). Itt nincs őszi-téli szünet, csak "midterm" időszak, amikor a negyedéves vizsgák vannak.
Kezdődik az iskola... hahaha :) :)
 A tanár szemével :) :).
Hahaha

A héten preziket gyártottam, mivel pénteken előadást tartottunk egy külső intézetben. Ahhoz képest, hogy 3 órát aludtam előző éjjel, egész jól ment :) :). A télen főleg cikkeket írtam, amiket hamarosan elküldünk, és remélem, elfogadják őket mielőbb... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése