2015. február 19., csütörtök

Mint szürke szamár...

Szóval megint lusta voltam írni... :(. Nem jó ez, agyalok, hogy beköttetem a lakásba a netet tavasszal, hogy végre lehessen rendesen naplózni, vagy egyáltalán rendesen kockulni... (hehe). Jó dolog az okosmobil, de nem jó a szemnek...

Szóval szülinapom is megvolt, sokan köszöntöttek, írtak nekem. Egyik lánytól olajpasztellt kaptam, amit már ki is próbáltam. Izgalmas technika, szerintem ezt is szeretni fogom, ha rendesen megtanulom (eddig rendes porpasztellel dolgoztam, azt imádom :) ). Sokat rajzolok mostanában esténként. Kikapcsol, megnyugtat, és sikerélményt is ad, ha tetszik, amit kreáltam, és ha ismerőseimnek is tetszik. Boldog vagyok, hogy megáldott a sors némi kreativitással meg kézügyességgel, és hogy ki is tudom ezt használni :).

Az egyik kedves barátom, volt osztálytársam családjánál kajáltam aznap, meghívtak magukhoz :). A kislányuk még mindig tündéri rosszcsont, imádom őt :). Kecskehúst csináltak, amit még sosem ettem (Apu szavi: minden fura dolgot megeszel... kutyát még nem próbáltam, és továbbra sincs szándékomban ). Elég érdekes volt, ízlett. Indiai barátaim azt mondták, egészséges. Amúgy jó hangulatú este volt, játszottunk a kislánnyal, dumáltunk, nagyon jól éreztem magam.

Vasárnap a gyülekezetben tortánk is lett (nekem, és pár srácnak, köztük egyik jó haveromnak, akivel ugyanazon a napon van a szülinapunk-bár a srác idősebb nálam kicsit). Köszönet érte :)
 Azért sem írtam, mivel kicsit stresszesebb voltam a napokban, és ilyenkor nem jó naplózni. Sok dolog frusztrál, de próbálom elterelni a figyelmemet róluk. Esténként, ha rossz kedvem van, alkotok egy szépet. Rájöttem, nem lehetek félelmeim rabja, nem azon kell stresszelni, hol, mit rontott el az ember, mert az nem jó. Beteg is voltam, ettem valami rosszat (dunsztom nincs, mit), ami durva gyomorrontást eredményezett múlt pénteken :(. Estére jobban lettem, de napokig energiátlan voltam. Már rendbe jöttem, rendesen eszem, és már ma végre rendesen futni is tudtam.
Most holdújév van. Tegnapelőtt a laborral voltunk kajálni ennek örömére (és megültük a februári szülinaposokat). Fele labor hiányzott, csak hatan voltunk. Próbáltam a svédasztalos kajáldában óvatosan enni, sok főtt zöldség, kevés hús, így nem is terheltem meg a gyomrom. A hosszú hétvégére tervezett Japán-túrát törölték egy hónapja (nagyon dühös voltam, mivel vártam, ráadásul  most már nem is tudtam beszervezni más utat, mivel késő... majd legközelebb), emiatt síelni megyek holnaptól. Remélem, azért jó lesz a hó :).
 Ma gyönyörű idő volt. A város üres, sétáltam egy jót,  jól esett, hogy végre nincs az a szürke felhős idő, és nem esik az eső. Kajáldát alig lehetett nyitva találni, amit meg is értek. Volt 1-2 "sztrájktörő", és végül viszont a kis pizzázóban ettem némi spagettit, mivel mostanában rám jött az európai kaja-hiány.

Szóval ma van a Holdújév első napja. Mostantól a Bárány (más források szerint a kecske) éve lesz.
Mai Google olyan cuki :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése