2013. szeptember 15., vasárnap

Tenger mellett, újra

Vasárnap a Sindo-Sido-Modo szigetekre mentünk, ahol már voltam, pont két éve. Tengerhiányom volt, amit pótolni kellett :) :). Több kedves ismerős, és kedves ismeretlen jelent meg. Gyönyörű idő volt, még mindig 30 fok!
 Kutyakölyök a kikötőben!
 Kompra várva...
Szellőztetem a bakancsot...
 Most viszont nem bringáztam, inkább túrázni akartam.
 Ez annyira vicces!! Munkásnaci és gumicsizma együttese :) :)
 Sindo-n a gerinc mellett mentünk, majd át Sido-ra, ahol kicsit "pancsoltunk" a tengerbe, ami bár meleg volt, de iszapos volt az alja.

 A tengeri pancsi... Kockahasat rajzolt magának... höhö
 Ugrunk!!!!
  Ezek után az erdőbe, majd a tenger mellett, a sziklákon sétáltunk, ami nehéz volt. Figyelni kellett, merre lépünk.
 Tucker kutyusnak (róla már meséltem) a legjobb :) :).
 Egy kőzárás -szerűségen mentünk, a Modo-i hídig. Választani lehetett, vagy a köveken, megyünk, ami nehéz szakasz, de száraz lábbal, vagy a zárás mellett, a sárban... Végül megérkeztünk a műútra...
 Döglött rák...
 A Modo melletti "kreatív park".. Pajzán szobrokkal... Hát, ez a kutyás objektum az, amit nem tudok felfogni, ép ésszel... hehehe...
 Ez a fiatal jindo kutyus követte Tuckert... Tucker nem méltányolta, hogy a másik kutya folyton játszani akar vele, de mi megdögönyöztük... Aranyos volt, nagyon :).
 Visszafelé  a kompon tanúi lehettünk a naplementének :). Mire a komp megérkezett, már besötétedett, pedig csak hét óra volt. Hiába, hamarosan ősz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése