2013. szeptember 10., kedd

Háát...

Szakad az eső, utálom. Remélem, ez már csak a monszun utóhatása. Várom az őszi leveleket és túrákat :). Amúgy totál be vagyok rezelve... Egyre inkább esélyes, hogy végzek hamarosan. Nem jelentem ki ezt 100%ig, de megvan rá az esély. Most egy cikket kell befejeznem és elküldenem, még szeptemberben. De ha nem fogadják el abba a lapba, akkor sincs baj. Persze, szomorú leszek, de tuti, hogy máshová nagyobb eséllyel küldhetem. Aztán a disszertáció... aaaah.. Érdekes módon, meleg van, pedig már lassan szeptember közepe. Jujj, a héten olyan finom szőlőt vettem! Imádom a szőlőt, míg otthon voltam, is kétpofára faltam :). Ok, nem annyira durva, de imádtam. A fehérszőlőt jobban szeretem, de a fekete is finom. Emlékszem, két éve ilyenkor, Sindo, Sido és Modo-n, kirándulás végeztével is szőlőt ettünk. Most vasárnap is megyek oda, ha nem esik. Ami meg a koreai szőlőt illeti: Szőlőként sokkal finomabb, mint borként :).

Durva, hogy a múlt heti futás már a nyolcadik félmaratonom volt...  Az érmeket (egy kivételével, amit lenyúltak) és a rajtszámokat (egy kivételével, amit nem saját nevem alatt futottam), megőriztem/megőrzöm. Elég büszke vagyok arra, hogy én ezt is tudom csinálni :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése