2013. augusztus 8., csütörtök

Megérkezett

Ma reggel elterveztem, futok 12km-t. Valamiért csak 8 lett belőle. Holnap pótlok :). Szóval épp mentem be a lakásba, amikor hívtak a reptérről: 9 és 12 között kiszállítják a csomagom. Délre meg is hozták, épp a spenótot ettem (tudom, mutáns vagyok, de egyik kedvenc hazai kajám), mikor csöngettek! Egyik ismerősöm kommentje: "Nem jó a túl sok futás"- azaz, ha leszaladtam volna a 12-t nem tudtam volna ezt a hívást fogadni. Most örülök, hiszen be voltam rezelve, hogy elkavarták a cuccaimat... Nem kicsit, nagyon.... A hátizsákot sajnáltam volna, hiszen kilátásban van egy Balaton-felvidéki sátorozás, arra kell!!!

Idén rengeteg szuvenírt hoztam -a tengerparton található, ingyenes szuveníreket... Tudom, otthon kissé gyerekesnek tartják-bár az ép csigák nagyon tetszettek Anyuéknak is - ezt a mániámat. Szerintem érthető. Érettségi előtt álltam, mikor először eljutottam tengerhez, és örülök, hogy most olyan országban élek, aminek van tengerpartja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése