2013. augusztus 26., hétfő

Csak úgy... Holnap megyek...

...ilyenkor már talán be is leszek csekkolva Bécsben. Megyek vissza Szöulba. Nem tudom, mit érzek, egyik percben totál örülök az egésznek, másik pillanatban elkap a félelem. A szakmai dolgok miatt. Mindenképp jó, hogy a legfontosabb összefoglaló cikkemet elfogadták, de még tudom, lesz dolog... Nehéz lesz, úgy értem, az időzóna-dolog, meg egyebek. De megpróbálom, amit tavaly is megfogadtam: Hétközben igyekszem rendesen végezni a dolgaimat, hétvégén (azaz legalább 1 napon a héten) pedig jól érezni magam. Fütyülök mások beszólásaira...

Később: Becsomagoltunk, feltankoltam gyümölcsteával, házi aszalt almával-és szilvával. Annyira jó, hogy nem emberi. Futottam is egy búcsúkört, jól esett. Jó volt itthon. Kicsit szomorú vagyok, hogy el kell mennem, de majd rendbe fogok jönni. Egy éven belül remélem, sikerül teljesítenem az álmom-azaz az álmaim. Minden szempontból... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése