2012. szeptember 15., szombat

Ismét Chuncheonban, ismét evezünk

Szép napom volt, de a jó napok gyakran nem a legjobb módon kezdődnek. Este az új szobatársam egy óráig nyomatta a zuhanyzót. Hát, bakker, a zuhany hanghatással jár, mi, ketten a másik csajjal már aludtunk. Nem azért a húsz fillérért, de 5-10 perc alatt rendesen le lehet zuhanyozni. Ha valaki jelentkezett koleszba, akkor legyen tekintettel arra, ha a többiek alszanak!!!

Indultam reggel, gyorsan kiértem. Rengeteg ismerős jött, sok rég nem látott embert láttam. Mások is vágyódtak a természetbe, mi is kb. 40en indultunk. Mikor megérkeztünk, sokáig műúton sétáltunk, majd végre fel a hegyre. Mr. Kim előszeretettel dobálta a lányokat fenyőtobozzal, :) A túraútvonal nem volt durva, kb. Bakony erősségű, színvonalúterep volt, és azt a hangulatot idézte.

Az állomáson:)
 Általános iskolai matekpélda: A túraterepen 150 tobozt láttunk. Ebből Mr. Kim 60at kapott fel, hogy megdobálja a csajokat. Mennyi toboz marad a csajoknak, hogy bosszút álljanak? :) :)
 Galambgombák. Rengeteg gombát láttunk.
 Az egyik csúcson tömjük a majmot. A kidöntött fákat pad-szerűen elfektették, azokon ültünk.
 Játszottunk is :) :) ("lopott kép") Nyomni kellett egynást, a nyertes az, aki nem mozdítja meg a talpát :) Volt egy kis mélyedés az egyik csúcson :)

 Séta tovább. :)
 Pöffeteg-gombák :)
 Bosszú Mr. Kim-nek!! :) :)
 A tényleges csúcson felüléseket csináltunk :) :).
 Ez nem tudom, milyen növény... De szép :)
 Kilátás a Han-folyóra.
 Jómagam...
 Miután leértünk, autóval jöttek értünk, és odavittek a folyópartra, ahol vízre szálltunk. Kellett várni kicsit, és a "tréning" koreaiul zajlott. Kamerát nem vittem, nem akartam megkockáztatni, hogy beleessen a vízbe, vagy épp belefröcsögjön a víz, és beázzon.

 Fakenukba mentünk, jó minőségű, stabil csónakok voltak. Én már eveztem, de a partnerem kezében most volt először evező, így gyakran "kanalazott". Végül belejött, mikor modtam neki, mit, hogyan. Természetesen jól szervezett volt az egész dolog, úgyeltek, hogy a híd előtt időben megforduljunk, mivel maga a híd veszélyes lett volna. Végül belejöttem a "kormányzásba" is... :)
Szép volt a környék, a felső képet loptam :).

 Ezek után az egyik megállóhoz közeli kajáldából kisbusszal jöttek értünk, és vittek minket dakgalbit enni. A kaják illata már messziről érződött. Jó volt a vacsi, nem csípett annyira. Egyik kedvenc kajám Koreában :) Cuki kis kötényeket kaptunk, hogy le ne együk magunkat. Nem tudom, ezt a pipit hogy csinálják, de nagyon klassz kaja:). Szerencsére nem nyomták teli kocsuval :).

 Már este volt, megy le a napocska :).
A vonatot épphogy elértük, teli volt. A padlón ültünk, és végighülyéskedtük kb. az utat. Chuncheon egyik kedvenc helyem Koreában. Szép a környék, mind túrázás, mind a vízisportok terén tágak a lehetőségek. Bringázni, kvadokot is lehet bérelni, és velük is körbe lehet járni ezt a vidéket. Azért is elismerés jár, hogy bizonyos kajáldák esetén kimennek kisbusszal a túraútvonalakhoz, és elhozzák a kuncsaftokat, hehehe :). Mellesleg ez a fuvar benne van a kaja árában:). Szóval jó hely :) :)

8 megjegyzés:

  1. Jaj a dakgalbi nekem is nagy kedvencem! Már úgy ennék igazi koreai kaját megint :D Bár nem panaszkodhatom, a barátom sokszor főz, de azért egy ilyet pl. nem nagyon tudunk összedobni :( Azt szeretem a legjobban, ha raknak bele dundi kis dak-ot, ami sajttal van töltve!!! Nyamnyam ^^

    VálaszTörlés
  2. Sajtal töltött pipi? Én csak úgy ismerem, hogy rászórják a sajtot. Nem is hallottam még erről, hogy beletöltik! :) Tény és való, imádom, Chuncheon különösen híres erről a kajáról! :). Ráadásul helyben van sütve az egész, ott, előttünk :). Nehéz az ilyent reprodukálni :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így röpke 2 hét alatt sikerült rájönnöm, hogy melyikünk miről beszél :D:D Te írtad, hogy dak (,mint csirke), amiről én azt gondoltam, hogy tteok (,mint rizsnudli) xD
      Nézd el nekem, még csak most kezdtem koreaiul tanulni rendesen (végre értem, hogy mit tanítanak, mert nem koreaiul tanítják a koreait :D).
      Belefutottam most az egyik könyvben a dak-ba, és akkor jött a teljes megvilágosulás :D:D
      Szóóóval a lényeg, hogy én azt a TTEOKgalbi-t szeretem, amiben sajttal töltött tteok-ok vannak ^____^

      Törlés
    2. Az tteokbokki :), de én is szeretem azt. A dakgalbit gondolom ismered, abban van pipihús :)
      Sajnos én még eddig sem tanultam meg rendesen koreaiul, hangult tudom olvasni, tudok pár alapkifejezést, de nézd el nekem, mivel nem az a szakom, és a kinti éltem nagy része angolul zajlik:).

      Törlés
    3. Persze ismerem mindet, a tteokbokki a kedvencem. :) De én már össze vagyok zavarodva!! :D Merthogy én végig azt hittem, hogy, amikor ilyen ételt ettünk kint, ami a képeden van, akkor ők tteokgalbi-t mondanak... De ezek szerint az dakgalbi volt... Áhh :D:D

      Törlés
  3. Á, annyira szeretem olvasni a blogod, meg nézegtetni a képeket, és egyre jobban nő bennem a vágy, hogy minél több helyre eljussak!
    KÖSZÖNÖM!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy szereted az írásaimat!! Szeretek írni, gyerekkorom óta imádtam írni :)))

    VálaszTörlés