2012. szeptember 12., szerda

A fotós énem gondolatai

Waren most egy "fotópályázatot" írt ki, ami azt takarja, hogy küldenünk kell fotókat, több kategóriában. A legjobb képek készítői kedvezményeket kapnak kirándulásokra. Mindenképp küldök pár képet. Nézegettem a fotóimat, amiket az elmúlt bő két év alatt csináltam,. Szinte újra átéltem a korábbi kirándulásokat, a régi élményeket. Mintha újra ott járnék, azokon a tájakon, amikhez kedves emlékek fűznek. Újra élveztem a színes leveleket, havas túrákat, illetve a tavaszi virágokat. Tudatosult sokadjára, hogy Korea rengeteg élményt, örömteli pillanatot nyújtott nekem. Fog még, remélem, rengeteg helyre el szeretnék még jutni! :)

 Találtam is pár potenciális képet, amit el fogok küldeni. Bár időm még van, de hamarosan kiválasztom őket. Nehéz szelektálni, észrevettem. Sokan mondták, van tehetségem a fotózáshoz. Bár nem vagyok hivatásos fényképész, de a jól sikerült képek örömet szoktak nekem okozni. A gépem egy 6 éves Panasonic gép, 2006ban vettük. Nem a legújabb masina, de nagyon jó fotókat lehet vele csinálni, és szeretem a kütyüt.
 Szóval, ha lesz egy kis időm, kiválasztom a képeket, amiket erre a kis "fotópályázatra" fogok küldeni. Próbálok "érdekes" vagy épp jópofa képeket küldeni, amik nekem is kedves emlékek:). Ha nyerek valamit, nagyon fogok neki örülni. Ha nem... az sem baj, mindig van másik lehetőség. Legalább az emberek megismerik jobban a képeimet :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése