2015. március 26., csütörtök

Koreai streetfood Budapesten

Tavaly ősszel nyílt, a Keleti aluljárójában a K-pop nevű büfé. Egy cikk róla, pont most olvastam.

 A cikkíróktól elnézést a "lopásért", de az étlap tetszik :). Azt hiszem, ha nyáron hazalátogatok, megnézem.
 Főleg utcai kaját árulnak, pl. ho-tteokt, vörösbabbal töltött hal alakú palacsintát, dióval töltött palacsintatésztát, tésztabatyus húsgombócot, koreai tojásos pirítóst meg egyebeket. Amúgy Szadamszu vizet nemcsak Jeju-n lehet kapni. Emlékszem, mikor 2010 januárjában kijöttem, és nem tudtam a vízautomatákról olyant vettem először :). Amúgy a Nutella Koreában nekem nagyon új, én 2014 végén 2015 elején találtam arra utalást, hogy Nutella itt is van (egyik egyetem közeli palacsintázó-kávézó kirakatában vannak kiállítva a Nutellás üvegek).

 Igaz, arra is csak tavaly jöttem rá, hogy húsvéti csokitojást is lehet itt kapni a Costco-ban.  

Amúgy olvastam ugyanezen a honlapon egy olyan cikket, hogy Magyarországon kevés jó/megfizethető koreai étterem van, a bibmpapért többszörös árat elkérnek, mint itt, Koreában. Azon meg pláne padlót fogtam, hogy 3000Ft a soju (és nem is a különleges változat, hanem a tipikus 3 decis üveges pia..), ami idekinn nagyon olcsó, 200-300 Ft-nak megfelelő pénzért lehet kapni...A hazai koreai kissebbség, ha inni akar, jobb, ha megszereti a magyar bort, vagy a a pálinkát (höhö)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése