2016. március 12., szombat

Kora tavaszi Manisan

Manisan hegye Ganghwa do-n található, és egyfajta sámánista szentély van rajta, hasonlóan Taebaksan-hoz. Koreában úgy tudom, van sámánista kisebbség, de kultúrájukról nem tudok sokat, elnézést előre is :). Csak annyit, hogy áldozatokat mutatnak. Talán hasonló lehet az ősmagyarok hitvilágához, de ebben nem vagyok biztos.

Szóval pénteken  késő estig meló, majd kis alvás következett. Korán felkeltem, ha időben kell kelni, akkor gyakran képtelen vagyok pihenni. Gyorsan odaértem a találkozó színhelyére, két busszal mentünk. Elég sok ember túrázott ma, az idő viszont hidegebb volt a vártnál, örültem, hogy a vastagabb kabátomat hoztam. Nem lett volna olyan őrült hideg, csak a szél fújt. Ennek ellenére a kilátás szép volt nagyon, élveztük a túrát :).















 Kaja, tengeri herkentyűs leves, alig bírtunk vele, de jó volt :) :)
 Tengerpart, sokan ástak kagylót az iszapból

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése